Wiadomości, informacje, poradniki

Wiadomości z kraju i świata, darmowe porady, doniesienia

Katalogowanie, czy się opłaca?

Katalogi w sieci web – do czego mogą dzisiaj służyć?
Można stwierdzić śmiało, że katalogowe zbiory ze stronami  www, zaczynają występować u nas coraz to liczniej. To jest związane chociażby z tym, że wdrażane są niektóre świeże trendy w obszarze marketingu oraz kreowaniu pozycji firm w przestrzeni sieciowej.

W kontekście procesu pozyskiwania zupełnie nowych klientów, większość firm, dołączając stronę internetową do katalogowego zbioru w sieci Web, wykonuje bardzo korzystny dla swego istnienia rynkowego ruch. Może się wydawać, iż żeby móc biegle opanować promocyjny kanał, którym są katalogi stron, wydałoby poświęcić na to sporo czasu oraz swych zasobów czasowych. To absolutnie nieprawda, bo ten proces jest w swym przebiegu niesamowicie prosty, naprawdę nie powinien sprawić nikomu żadnego kłopotu. Poza tym, dosłownie każdy profesjonalny zbiór katalogowy został skonstruowany tak, że sama nawigacja po jego obszarze ma intuicyjny charakter. Samo korzystanie z takich zbiorów katalogowych to korzyść obustronna, nie tylko dla osób będących właścicielami firm, lecz przede wszystkim dla społeczności ich odbiorców. Jeśli klient chce znaleźć konkretnego specjalistę, punkt usługowy czy hurtownię z jakimś rodzajem towarów, też sięga do katalogu, który jest zamieszczony w przestrzeni internetowej. Ogromnym atutem tego rozwiązania jest to, że mamy każdorazowo do swojej dyspozycji szeroki wachlarz kategorii, dzięki którym znacznie zredukujemy okres trwania swoich poszukiwań. Gwoli konkluzji, takie katalogowanie to efektywne wsparcie dla metod z zakresu tradycyjnego promowania firm i budowania sieci odbiorców dla firm z różnych obszarów branżowych. To przykład takiego działania, które może bardzo szybko procentować.

Obecnie planując podnieść oglądalność serwisu za pomocą „katalogowania” należy posiadać stosowną wiedzę lub zlecić to profesjonalnej agencji SEO. Można zaszkodzić serwisowi nie mając niezbędnej wiedzy, do działań z efektem in minus zaliczamy:

  • dodawanie do katalogów powielonych opisów, krótkich, niestarannych z błędami ortograficznymi lub gramatycznymi. Opisów z „mieszarek” synomizowanych.
  • Dodawanie wizytówek do katalogów niskiej jakości, tzw. spamiarek, niepopularnych, bez ruchu, z tysiącami linków wychodzących.
  • Nieumiejętne dodawanie tzw. anchorów, czyli linków EM. Linkowanie na mało fraz, bez dodawania nazw brandowych jest szybko wyłapywane przez algorytm Google. W ten sposób szybko narazimy się na filtr.
Updated: Wrzesień 6, 2017 — 5:46 pm

Dodaj komentarz

Wiadomości, informacje, poradniki © 2014 Frontier Theme